دسته‌بندی نشدهمطالب جالب خواندنی

آسیب جنها به ما انسانها در چه صورت و چگونه اتفاق خواهد افتاد

آسیب جنها به ما موضوعیست که ممکنه برای همه سوال باشه که چرا و چگونه اتفاق میفته

آسیب جنها

اجنه و نیروهای منفی چگونه به ما آسیب میرسانند

حتما در مورد اجنه بسیار شنیده اید . ولی معمولا مردم اکثرا فکر میکنند اجنه کارشون ترسوندن ماست و یا در بدن کسی وارد شوند یا به اصطلاح شخص جنی بشه و به دیگران حمله کنه واقعا جن چیست بر عکس این کار را کمتر اجنه انجام و آسیب جنها بیشتر ماورایی است و بر حسب وظایف خود . بیشتر جنهایی که در خرابه ها و یا در جنگل و بیابانها که محدوده آنهاست انسان را مجنون میکنند و در رفتار آنها

تاثیر غیر عادی ایجاد میکنند. ولی اکثر جنها دو کار کلی انجام

آسیب جنها یا کمک آنها

یا نیروی مثبت ما را میگیرند و یا نیروی مثبت میدهند. بله جنها نیروی مثبت هم میدهند و اما الان بحث ما بر سر نیروی منفی و آسیب جنها است که از طرف جنها ما را تحدید میکنند. و ما انها را با اعمال منفی خودمان جذب میکنیم و دروازههای وجودی خودمان را باز میکنیم  آنها براحتی انرژی مثبت ما را تخلیه میکنند و این باعث میشه دیگه ما ارتباط خوبی با کائنات مثبت نداشته باشیم. و روز بروز اوضاع و احوال ما بدتر و بدتر بشه.

هر موجودی را که خداوند خلق کرده وطیفه ای بر او محول نموده و این را در طبیعت و کل جهان آفرینش میتوان به وضوح دید. خداوند موجود بیهوده هرگز نیافریده  جن ها هم همینطور انها بر دنیا نظارت دارند .

آسیب جنها
آسیب جنها

آسیب جنها به ما چگونه است

آسیب میتواند بر اساس امواجی که ما از خود ارسال میکنیم متفاوت باشه و یا امواجی که دیگران برای ما ارسال میکنند. و هر نوع جنی نوعی امواج را دریافت میکند و مامور به یکسری کارهاست. آسیب جنها بر آن اساس است

این امواج منفی چگونه تولید میشوند:

امواج را خیلی چیزها میتواند ایجاد کند مانند افکار ما یا حرفهای ما یا حرفهای دیگران و یا اعمال ما و حسی که ما داریم مثلا کسیکه دست به عمل ناشایستی میزنه سیستمی در وجود ان شخص میدونه که عمل نادرستی کرده و شروع به ارسال ان امواج خاص میکنه و جن مربوطه متوجه میشود که ایشون باید تنبیه بشه  بدین ترتیب برای اون مشکلاتی ایجاد میکند.

چرا همه افراد جنایتکار مورد آسیب جنها قرار نمیگیرند

حال شاید این سوال پیش بیاد پس چرا افراد جنایتکار معروف اینقدر اعمال نادرست انجام میدهند ولی دچار آسیب جنها نمیشوند این سیستم برای افرادی که به عمل خود شدیدا اعتقاد دارند و با تمام وجود کاری را انجام میدهند عمل نمیکند .

چون این سیستم برای متنبه ساختن و هوشیار کردن است و یا بنوعی پاک کردن گناه و کسانی مانند چنگیز مغول اینقدر گناهانشون بزرگ و خودخواهانه بوده که آسیب جنها هم آنها را بخود نمیاورد.

باید بعد از مرگ تا ابد در قعر جهنم باشند اما گاها هم ما بنوعی وارد قلمرو آنها میشویم و یا ناخواسته به آنها صدمه میزنیم که مورد انتقامجویی وآزار جنها قرار میگیریم که داشتن حرز محافظ مناسب از یک دعانویس خوب کمک بزرگی در چنین مواقعی است.

همزاد چیست آیا همزاد جن است

بله همزاد نوعی جن است که با بدنیا آمدن هر شخص یک همزاد هم کنار آن قرار میگیرد

البته این مبحث هنوز ادامه دارد و انشااله.. در بروزرسانی بعدی بیشتر توضیح خواهم داد. دوستا اینجا هم باز توضیح میدهم لطفا برای سرکتاب کبیر فقط در تلگراب پیام بدید و سرکتاب رایگان نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات