بختگشایی و ازدواجدعاهای شفاهیراهنمایی

بختگشایی خوب چیست و آیا بسته شدن بخت و سحر و جادو واقعا وجود دارد

بختگشایی چیست و چگونه انجام میشود

بختگشایی خوب و سحر و جادو و بسته شدن بخت دختران آیا واقعیت دارد چطوری این عمل انجام میشود تا گشایش در بخت ایجاد شود آیا سحر و جادو و بستن بخت دختران و بستن راه را کسی انجام میدهد و اصلا ممکن هست

بختگشایی خوب
بختگشایی خوب

 

دعای بختگشایی  واقعیت دارد؟

اگر واقعیت دارد چه چیز باعث بسته شدن بخت میشود آیا دعانویس میتواند به باز شدن بخت کمک کند؟ و یک بختگشایی خوب چیست؟ در قرآن بیش از ۵۰ مورد کلمه سحر به کار رفته که از مجموع آن می توان استفاده کرد که سحربه دو قسم تقسیم می شود:

سحری که هدف از آن فریب و تردستی و شعبده بازی و چشم بندی است و حقیقتی ندارد که با ترفندهایی برای رسیدن به مقصود از گمراه کردن حواس انسان بهره میبرند. چنانکه می خوانیم: « پس ناگهان ریسمانها و چوبدستی هایشان بر اثر سحرشان در خیال او چنین می نمود که آنها به شتاب می خزند.

سحری که واقعاً اثرگذار است

مثل اینکه باعث جدائی زن و شوهر و یا مریض شدن انسان و یا بسته شدن بخت و یا … می شود.

در قرآن می خوانیم «آنها مطالبی را می آموختند که  بتوانند به وسیله آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند… آنها قسمتهایی را فرا می گرفتند که برای آنان زیان داشت و نفعی به آنها جز ضرر نمیرساند. که برای مقابله با سحری که برای بستن شدن بخت میشود بهتر استاز یک بختگشایی خوب استفاده شود.

ممکن است بر اثر سحر، شکل اشخاص تغییرکند مثلا انسان بر اثر سحر تبدیل به حیوان شود که این واقعیت ندارد. امام صادق .علیه السلام  فرمود: «سحر، انواعی دارد:

۱ـ یک نوع سحر مانند طبابت است.

چنانکه پزشکان برای هر دردی دوا و دارو دارند،ساحران هم برای هر سلامتی آفتی و برای هر عافیتی بلایی دارند.

۲ـ تردستی و چشم بند۳ـ تسخیر نمودن جنّ و شیاطین.(۴) پس جواب سؤال اول نتیجه این است که اصل وجود سحر و تأثیر گذاری آن در کل واقعیت دارد.

اما قسمت دیگر سوال، اگر مراد این باشد که کسی به واسطه سحر بین زن و شوهری دشمنی ایجاد کند و یا خواستگاری را نسبت به دختری بدبین کند و یا شخصی را نسبت به کار و شغل خاصش بدبین کند این ممکن است،

بخت گشایی خوب با باطل کردن سحر صحیح

ادعای دعانویس خوب و این کارها اگر به صورت ابطال سحر  باشد می تواند درست باشد و واقعیّت داشته باشد البته به حرف هر دعانویسی نمی توان اعتماد کرد چون از آنجایی که سحر واقعیت دارد نیاز بهیک دعانویس خوب است که بتوانند سحرها را ابطال کنند و یا برای بستن بخت دختران یک بختگشایی خوب و مناسب بدهد .

یاد گرفتن سحر و جادو

 یاد گرفتن سحر و جادو به منظور ابطال سحر ساحران اشکالی ندارد بلکه گاهی بسیار واجب  است عده ای سحر را بیاموزند تا اگر مدعی و دروغگویی خواست از این طریق مردم را اغفال یا گمراه کند یا مشکلی ایجاد کند یک دعانویس خوب سحر و جادوی او را باطل نماید نمایند.  دروغ مدعی را فاش سازند.

چه سحری بلامانع است

و اگر سحر برای ابطال سحر و حل و گشودن آن و کار خیر باشد بی مانع است و واقعیت دارد .

حدیثی است که از امام صادق نقل شده در این حدیث میخوانیم: یکی از ساحران و جادوگران که در برابر انجام عمل سحر مزد میگرفتد خدمت امام صادق (ع) رسید و عرض کرد: حرفه من سحر بوده است و در برابر آن مزد میگرفتم، خرج زندگی من نیز از همین راه تامین میشد، و با همان در آمد،حج خانه خدا را انجام داده ام، ولی اکنون آن را ترک و توبه کرده ام، آیا برای من راه نجاتی هست؟

امام صادق ع در پاسخ فرمود:” عقده سحر را بگشا، ولی گره جادوگری مزن. از این حدیث استفاده میشود که برای گشودن گره سحر، آموختن و عمل آن بی اشکال است و خصوصا” اگر به صورت استفاده از اثرات بعضی  سوره ها و یا آیات قرآن باشد. و یا آثار بعضی دعاها و ختم هایی که مدرک صحیح دارند و مجرب هستند باز هم قابل قبول است چون دعا اثر دارد،چنانکه پیامبر اسلام ـ صلی الله علیه وآله .فرمود:

دعا می تواند قضای الهی را تغییر دهد.

چه دعانویسی برای بختگشایی دختران خوب است

یک دعانویس خوب و مومن که اگر از سادات باشد برای گرفتن یک دعای بختگشایی خوب  بهتر است . و مخصوصاً آنهایی که سواد کافی نسبت به قرآن و روایات و اصول دعانویسی ندارند را هر گز اعتماد نکنید که ادعای باز کردن باز کردن بسته شدن بخت و دعانویس خوب بودن را دارند و این کار را شغل و وسیله درآمد قرار داده اند و با انواع حیله ها می خواهند از مردم پولی به دست آورند  قابل اعتماد نیستند و به حرف آنها نباید توجه شود. اگر واقعاً ثابت شود که شخصی مورد سحر قرار گرفته و بسته شدن بخت اتفاق افتاده  باید دنبال یک دعانویس خوب باشد که بتواند سحر را باطل کند. اما مسأله مهم این است که اعمال و رفتار خود انسان در سرنوشت انسان سهم بسزایی دارد، قرآن می فرماید: و هر مصیبتی به شما برسد. به سبب دستاورد خودتان است و خدا از بسیاری می گذرد.

بسته شدن بخت
بسته شدن بخت

بسته شدن بخت و بختگشایی خوب

حضرت علی. علیه السلام . در تفسیر این آیه فرموده اند: از گناهان اجتناب کنید که تمام بلاها و کمبود روزی به واسطه گناه است حتّی خراش برداشتن بدن و زمین خوردن و مصیبت دیدن شاید گاهی گناهان انسان مانند بی حرمتی به پدر و مادر و امثال آن باعث شود مسائل ازدواج به مشکلات برخورد کند، و در بستن بخت دختران یا نسبت به کار و زندگی و یا به رزق و روزی تاثیر داشته باشد. و فراموش نباید کرد که خیلی از عوامل میتواند در بسته شدن بخت تاثیر داشته باشند

رد کردن مداوم خواستگار از روی غرور و یا اینکه خودبرتری و یا اعتماد نداشتن به لیاقت خود و یا غیبت های مکرر در مورد ازدواج دیگران ایجاد خود سحری میکند. که با ترک موارد فوق و تمریناتی و گرفتن یک دعای خوب از دعانویس خوب میتواند با یک بختگشایی خوب به حل مشکل کمک کند.

که بهتر است ابتدا درخواست سرکتاب اصلی به یک دعانویس خوب بدهند و سپس موانع آنها برسی و بعد دعاهای مورد نیاز را بگیرند.

نوشته های مشابه

‫۲۲ دیدگاه ها

  1. ناشناس سلام اقا سید میشه برای من لطف کنید ودعای شفاهی برای بخت گشایی بخونید دیگه نمیتونم تنها زندگی کنم هیچکس هم ندارم ..ممنون خداخیرتون بده

  2. سلام استادعزیزخسته نباشیدارسلان هستم ۳۰سالمه هنوزمجردم دعای بخت گشایی ورزق وروزی برام مینویسی دیگه موندم چیکارکنم خداوندخیرتون بده خداراضی باشه ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات