دسته‌بندی نشدهدعای کتبیراهنماییسفارشاتمطالب جالب خواندنیمطالب مهمموفقیت

سفارش دعا برای دوستانی که قصد دارند به من پیام دهند

سفارش دعا برای دوستانی که قصد دارند در تلگرام به من پیام دهند لطفا نکات زیر را رعایت کنند. دوستان توجه کنند برای کنجکاوی و یا سوال به تلگرام پیام ندهند سوالات را در سایت مطرح نمایید تا به سوالات مهم جهت استفاده عموم پاسخ داده شود.

چگونه سفارش دعا بدهیم

برای سفارش دعا لطفا در رابطه با موضوع پیام بدید تا جواب برای عموم گذاشته بشه و فقط کسانیکه سرکتاب و یا دعا یا بخورات و انگشتر موکلدار میخواهند پیام بدهند در واتساپ یا تلگرام و ایتا .چون تعداد پیامهای واصله بسیار زیاده و فرصت پاسخ گویی به متقاضیان سرکتاب و دعا گرفته میشود.

برای تسریع به پاسخ دادن جهت سفارش دعا و دیگر خدمات لطفا از سوالات نامربوط به جز در مورد سفارشات خوداری فرمایید.و از این به بعد به کسی در مورد سوالات متفرقه پاسخ داده نخواهد شد  مگر در سایت و بنوبت.

برای تسریع در سفارش دعا و حل مشکلات و جواب به سرکتاب ها فقط به متقاضیان سرکتاب و دعا و دیگر خدمات جهت رفع مشکل پاسخ داده خواهد شد همچنین لطفا مرتب روی گوشی پیام ندید متاسفانه من روی شماره گوشی به مسیج کسی پاسخ نخواهم داد  فقط در تلگرام یا ایتا و واتساپ پیام بدید.

چه موقع سفارشات انجام خواهد شد

در مورد سفارش دعا بعد از تکمیل سفارش دعا شما در نوبت قرار خواهید گرفت و از آنجایی که برای اثر

"<yoastmark

گذاری دعاها باید هر دعا در روز و ساعاتی خاص از ماه قمری انجام شود و در روزهای قمر در عقرب نباشه و در ایام منحوس نباشه و بعضی دعاها در آخر ماه قمری انجام نشه میتونه سفارش دعا تا آماده سازی کمی زمان ببره

و این برای شما بهتره تا دعاها کاملا بدرستی انجام شود و اشکالی بر آن وارد نباشه لذا بهتره عجله نکنید کسانی که دعاها را بسرعت انجام میدهند و ارسال میکنند اطمینان داشته باشید که دعاهای درستی به شما ندادند

و دعای موکل دار نیست. مانند این سایت که دعای برگشتن معشوق میده و خیلی ها از او ناراضی هستند برای تقاضای دعای رایگان شفاهی هم فقط در سایت در قسمت نظرات و دیدگاه پیام بدید و هرگز برای دعای رایگان شفاهی روی تلگرام و تلفن پیام ندهید.

با تشکر از شکیبایی همه شما دوستان. لطفا کسی روی گوشی زنگ نزنه جهت سفارش محصولات تماس  تلگرام با آی دی doaanevic786

نوشته های مشابه

‫۸۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
logo-samandehi
دعای سادات